Wednesday 19 December 2012

Thank You Very Marshmallow

Greeting Text

Selamat pagi,kawan-kawan.Hari ni cerah kan,tak hujan macam selalu.Alhamdulillah,kalau tak,tak kering baju,tak kering ini,tak kering itu,kan susah.

Pagiku cerahku
Matahari bersinar
Ku gendong tas merahku
Di pundak

Haihh,apasal pulak boleh masuk lirik lagu 'Terima Kasih Guruku' pula dalam blog saya ni.Ye la,saja-saja je tu.Baca pulak lirik bawah ni,saya gubah sikit,tapi masih melodi 'Terima Kasih Guruku'.

Pagiku cerahku
Mukaku cerah juga
Hari ini tak hujan
Di rumah

Amacam,best tak??Hahaha,mesti tak best kan,mesti buruk kan lirik ni.Tapi takpe la,kalau awak-awak semua nak lagu best-best,dengar kat YouTube.Banyak lagu best-best.


Okay la,awak-awak semua nampak tak header kat atas tu??Dah lain kan..Hah,ini adalah jasa baik Nur Hanan.Terima kasih,Kamsahamnida,Syukran,Thank you,Matursuwon,Shie shie untuk Hanan sebab tolong buatkan header yang comel untuk saya.Ada pink-pink gitu,suka la.

Awak semua nak tahu tak,dia bukan buat satu je,tapi dia buat tiga sekali.Amacam,baik tak kawan saya seorang ni.Saya suka kawan dengan dia sebab dia sangat baik dan kalau kita buat salah dia akan tegur,tak semua orang berani tak tegur orang yang buat salah kan???Dia juga seorang yang lembut.

Okay,stop puji pasal Hanan,nanti kalau dia baca boleh tinggi selangit hidung dia*kidding.Saya dah tak ada langsung idea sekarang ni,okay I'll off here.Selamat tinggal.

2 comments:

  1. Eh eh, ade orang sebut nama ana lah dalam blog ni. Pergh, melangit puji. :D thank u jugak. And welcome! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayya,jangan kembang taw kawan,kalau kembang nanti boleh saya kuncupkan.BTW,tenggz

      Delete