Monday 19 November 2012

Tak Puas Hati La..

Greeting Text

Hi,bertemu lagi,n yeahh,,masih cuti lagi.Ok,title post hari ni,mesti ada orang fikir,"Hesyy,awak gaduh ke Fina,sampai tak puas hati ni??"

Haha,tak gaduh pun sebenarnya,tapi cuma,,heh entahlah macam mana nak cakap.Saya ni sebenarnya tak puas hati dengan,nak tahu tak dengan siapa,dengan Cik ANIS SOFEA,,dia mengumpat saya dalam blog dia.Tapi,seriously I'm saying that her blog was very very very nice and cute.Although,it's just a simple edit,maybe,but it's look nice.Seriously,I'm saying that I hate black because it's look scary*sori Cik Anis,jangan marah kat saya pulak.Maybe,lain orang,lain persepsi,and she loves black,so,go on.


Okay,Cik Anis ialah yang pakai tudung coklat,say Hi to ustazah.. Oppss,sori, Assalamualaikum,ustazah.Haa,itu baru betol.

Dia ni,comell and also sporting and satu lagi,hyper.Perghh,terloncat sana sini,terkinja-kinja.Kalau budak tadika tengok pun boleh pengsan,hahaha.*mati aku kalau Cik Anis baca,mau kena tumbuk nanti buka sekolah,lebam sebelah biji mata aku.Takde lah,saje je.Jangan ambil serious benda ni.

Okey,itu saja yang saya nak tulis,By the way,thankss to Cik Anis sebab benarkan saya mengumpat awak dalam blog cun saya ni,Gracias.

No comments:

Post a Comment