Saturday 3 November 2012

Muqaddimah

Assalamualaikum 
to all dreamers .

 الحمد الله kita masih diberi peluang untuk bernafas hari ini.Ambil beberapa saat untuk ucap kalimah  الحمد الله ni.

Sebagai muqaddimah,saya nak memperkenalkan diri saya yang tak berapa nak famous ni.

Fina Agustina Maula binti Sujari
7th of August 1998
Al-Farabi Clinic,Kuantan
Sekolah Menengah Agama Al-Maarif
ex for SK Lepar,Pekan,SK Kampung Raja,Muar
Currently live in Kuantan
PMR Candidates for 2013 -9A's Insya-Allah
Very happy live with lovely family

#Love my friends very much 


Masuk kali ni,dah berapa kali dah saya buat blog.Ni dah masuk yang ketiga kot.Banyak kan?Tapi blog yang lame-lame tu saya dah sapu dan buang dalam tong sampah.And this is the new one.

Previous blog was also known as huriousofme.blogspot.Don't burden yourself to search for this link because it has been deleted by herself.

Saye ni tak banyak sangad idea kalau nak menaip.Tapi kalau diajak bercakap,memang mencurah-curah idea keluar.Tak muat baldi nak tadah*mengarut >_<.Tak nak cakap banyak sebab tak banyak idea.


So korang dah tau siket-siket pasal saya kann ?Lastly,for the stalker or whatsover,GET OUT FROM MY BLOG!!!!*marah ni...

2 comments:

  1. Yo! Hai kawan! miss me? I do miss u.. hahahaha.. keep up the writing, and visit my blog oke? haha, blog ana banyak merapu, so please bear with it. haha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,blog saya yang bnyk merapu sebenarnye,in shaa Allah,I will always visit your blog.sorry lha xde shoutbox,blog owg miskin

      Delete