Monday 18 November 2013

I'm Graduated

Photobucket

     Alhamdulillah saya masih bernyawa di atas bumi Allah ini. Saya dah lama tak update blog sebab nak fokus betul-betul on my PMR. And PMR is done. Tunggu keputusan je sekarang ni. I hope that I can get straight A's like others. 9 A's in my hand, Insya-Allah.

     Okay, kalau dah update blog, tentunya ada cerita baru. And this is my story. On the past 26th of October, my school held a Graduation Day for Form 3 and Form 5 students. Seriously , it was a meaningful day for us. *Dah macam nak konvo lah pulak rasanya.

     Thanks for all teachers yang terlibat dalam menjayakan  Graduation Day kali ke-3 ni. Terima kasih banyak-banyak. Please scroll down for some photos.Yang ni gambar sebelum majlis graduasi bermula. Bergambar sakan dengan jubah purple.

Jubah yang besar, bak kata Mat Luthfi, tak sah bawak solat. Haha, abaikan lawak tak jadi ni.


Kami para generasi '98.


Dan ini gambar single saya bersama ayah dan adik terchenta. Umi tak ikut,sedih.


Okay, dengan berakhirnya majlis graduasi itu, saya dah lulus belajar dengan ceemrlangnya. Lepas ni kalau ada mana-mana hospital yang memerlukan doktor, sila hubungi saya di Facebook :- Fina Agustina Maula . Terima kasih kerana sudi membaca blog pelajar macam saya ni.Semoga berjumpa lagi. Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment